Fettisdagen

Frukost, kaffet var slut så istället för kaffedrink blev det fröknäcke med kokt ägg och kokosolja. På den andra hade jag mosad avocado, paprika och tomat. Till det en kopp roooibos och blåbärssmoothie.
Tog en sväng ner på hälsokostaffären och vanliga affären, gick bet på lite grejer så jag gick upp till lägenheten och lämnade det jag handlat och gav mej ut på en längre sväng på jakt efter det jag sökte. Brorsan bor ju på femte våningen, så jag passade på att ta trappen upp så fick jag lite träning idag.
Efter min andra sväng på stan fikade jag en kiwi med cashewsmör.
Bror kom hem och vi käkade tacogratäng till middag idag.
Vi tog oss ut på en kvällspromenad och när vi kom tillbaka gjorde jag klart semlorna jag bakade tidigare idag. En rolig utmaning då (som jag nämnde igår) bror är äggallergiker. Inte nog med det är han allergisk mot mjölkprotein, mandel och gluten. Därför bakade jag kokossemlor med cashewnötter. Helt galet goda blev dom!
Sömn 00:30-09
Träning 3/5
Kost 3/5

20140304-204150.jpg

Kommentera

