Hemresa

Tåget gick 10 från Gävle och jag promenerade på stationen med min packning.
Åt frukost på tåget. Dubbelt fröknäcke med två ägg och kokosolja plus blåbärssmoothie.
Till lunch blev det fruktsallad och kokosmjölk med en kaffe.
Kom hem, åt en apelsin, en proteinbar och mandel innan jag gick och repade med bandet. Spelning snart…
När jag kom hem blev det tacogratäng till middag. Hittade en bit moccakaka i frysen som jag åt till efterrätt.
Har mått lite ”tjyvens” ända sedan jag klev på tåget. Mått illa mest hela dagen, men aptiten har det inte varit nåt fel på. Märklig känsla.
Sömn 01-08
Träning 1/5
Kost 2/5

20140305-211411.jpg

Kommentera

