Bandmiddag

Till frukost idag blev det min vanliga blåbärssmoothie och till den kokade jag ett ägg och åt der på nybakat fröknäcke med majonnäs och svartpeppar. Mums säger jag bara!
Va in till stan och handlade massa grönsaker inför måndagens detox. Tänkte berätta lite mer om den i ett inlägg här framöver.
Vi skulle repa med bandet idag, och som sej bör var det bandmiddag innan. Idag hamburgare gjorda på älgfärs. Jag hade med mej zucchinistrips, dressing och salladsblad så blev mitt mål komplett.
Till efterrätt hade de bakat en chokladkaka, jag hade gjort en egen med mintsmak som jag åt med vispad kokosgrädde.
Sömn 02-10
Träning 1/5
Kost 3/5

20140308-023537.jpg

20140308-023546.jpg

Kommentera

