Sovmorgon

När jag kom hem igår kväll såg jag till att vara vaken länge eftersom jag ska jobba natt nu natten som kommer.
Vaknade 12 och åt chiapudding med mango och hallon. Till det två fröknäcke med mosad avocado, paprika och tomat.
Tog mej sedan ut på en långpromenad, blev nog strax under milen idag.
När jag var hemma igen ställde jag till och lagade middag. Entrecote med bearnaise, timjansrostade grönsaker och sparris. Fantastiskt fint kött, god sås, även om bean höll på att skära sej tog jag till knepet att hälla i lite kallvatten så redde det sej. Valde att göra undantag från paleo training challenge idag alltså.
Till efterrätt kokosmjölk med lakrits och hallon. Mums!
Jobb i natt, länge sen sist.
Sömn 05-12
Träning 2/5
Kost 1/5

20140308-195417.jpg

20140308-195429.jpg

Kommentera

