Jobbnatt

Ja, som sagt jobbade jag i natt och kom hem 07:30. Gick och la mej på en gång och såg till att kliva upp första gången jag vaknade. Hoppas det går smidigt att vända tillbaka dygnet.
När jag vaknade gjorde jag pannkakor, äntligen söndag! Dessa åt jag med hallon, mango och kokosmjölk.
Tränade ett tufft styrkepass med H, härligt att hjälpas åt att peppa varandra! När jag kom in åt jag två proteinbars, en morot och en clementin efteråt.
Till middag lagade jag ångkokt broccoli och sparris med lax och hollandaise. Till det en vanlig grönsallad.
Till efterrätt blev det min favorit, kokosmjölk med lakrits och hallon.
Nu är jag taggad för detox!
Sömn 08-12
Träning 4/5
Kost 2/5

20140309-214400.jpg

Kommentera

