Detox dag 4

Vaknade och hade en svag känning i halsen. Kokade en kopp kamomillte och kröp tillbaka till sängen och läste lite.
Tog mej ut på 20 minuters morgonpromenad, sedan var det dags för den omtalade smoothien. Jag klarade det, skön känsla efteråt!
Drack en kopp yerba- mate och åt en sked kokosolja på eftermiddagen.
Till middag blev det en nödlösning idag. Hade glömt att tina en kycklingfilé och i stan gick det inte att få tag på någon kyckling, varken färsk eller fryst. Så jag köpte lövbiff (eko såklart). Inte det optimala, men det fick bli så idag. Till det ångkokt broccoli och en mosad avocado med tomatpuré och örtsalt. Alltså den kombinationen tycker jag är riktigt god!
Köpte apelsiner idag, jäklar vad goda de såg ut i fruktskålen. Men näe, jag höll mej ifrån dom. Bra karaktär!
Hann tyvärr inte med promenad idag. Eller jo, jag hade hunnit det nu på kvällen, men det blev stormvindar så jag struntade i det.
Sömn 23-08:30
Träning 4/5
Kost 4/5

20140313-231230.jpg

Kommentera

