Detoxen är klar!

Känslan att vakna upp och veta att jag inte behövde dricka smothien idag. Så skönt!
Gjorde en pangfrukost för att fira att detoxen var slut. Det blev chiapudding med mintchokladsmak, kokt ägg på fröknäcke med bregott och en kopp te. Mums!
Åt alltså smör idag. Har ju gjort undantag med detta under challengen, men inte under whole 30 eller detoxen. Oj, många uttryck att hålla ordning på ser jag nu. Men gjorde ju först en whole 30 och sedan paleo trainingchallenge också 30 dagar och nu fyra dagars detox. Ska skriva ett utförligt inlägg om detta snart.
Vi hade spelning med bandet ikväll, så iväg och soundchecka, när jag kom tillbaka åt jag lövbiff som var kvar sedan igår med surkål, stekt ägg, selleri och lite nötter.
Middag blev grillad kyckling med en supergod sallad med bland annat broccoli och avocado. Till efterrätt min favorit med lakrits, hallon och kokosmjölk.
Kom hem sent från spelningen och fikade ett fröknäcke, en proteinbar och några nävar nötter.
Sömn 00.07:30
Träning 2/5
Kost 2/5
20140315-141258.jpg
20140315-140004.jpg

Kommentera

