Lugn första dag i Stockholm

Då jag inte hade någon frukost hemma när jag vaknade var det bara att knata på affären och handla när jag vaknade imorse. De säger ju att man inte ska handla när man är hungrig, men det gick bra och jag kom hem med det allra nödvändigaste från närbutiken.
Lagade plättar idag! Hittade ett plättjärn i kastrullskåpet och ingen blev gladare än jag! Hittade dessutom en riktig pannkaksstekspade så att laga plättar var ingen match alls idag. Serverade dem med hallon och blåbärssorbet toppat med lite mandelspån.
Gick sedan till två större affärer och handlade. Som jag nämnt tidigare tycker jag det är roligt att gå omkring och kolla deras utbud på eko-varor. Kom hem med en välfylld påse. Ekologisk kyckling, lax, broccoli och avocado var några av sakerna som fick följa med.
Väl tillbaka i lägenheten igen fikade jag ett äpple, kanel och mandelsmör. Bästa kombinationen!
Till middag lagade jag lax, stekte den bara och kokade broccoli till. Enkelt men grymt gott.
Gorde hallon och blåbärssorbet på kvällen som jag njöt av när jag kollade på Mästarnas Mästare. Ett av mina favoritprogram. Dock var det lite tråkiga grenar idag tyckte jag. Första hinderbanan var ju rolig, men de andra två, nja…
Imorgon är det måndag, då gäller det att hitta tillbaka till rutinerna, trots att jag inte är på hemmaplan. Har skrivit ett utförligt schema över morgondagen, återstår att se hur det går att följa.
Sömn 02-09:30
Träning 2/5
Kost 2/5

20140316-230437.jpg

Kommentera

