Bättre sömn

I natt sov jag lite bättre i alla fall, skönt.
Till frukost gjorde jag idag min smoothie med en avocadohalva, detta gjorde att den blev krämig och god.
Till lunch blev det surkål, pulled chicken, stekt ägg och broccoli.
Till middag kastade jag i allt i samma panna. Skönt och smidigt! Broccoli, champinjoner och rödlök tillsammans med pulled chicken då. Det är de jag kommer att äta dess dagar. Lagade det av 1,6kg kyckling. Ekonomiskt, men kanske lite tråkigt i längden…
Till gotta på kvällen gjorde jag sorbet men denna gång med en twist. Smakade som glass! Lägger ut receptet här framöver.
Sömn 01-09
Träning 1/5
Kost 2/5

20140318-235544.jpg

Kommentera

