Dålig sömn igen

Ja kunde inte somna igår kväll igen. Irriterande när jag för en gångs skull släkt tvn, datorn och mobilen innan 21 och låg och läste i sängen.
Gick i alla fall på en promenad till affären. Hittade bland annat ekologisk sötpotatis så det fick följa med hem.
När jag kom hem gjorde jag smoothien och åt en bar som visst också råkat följa med från affären.
Till middag lagade jag ugnsbakad sötpotatis och den åt jag med pulled chicken, ångkokt broccoli och tomat/olivtapenade. Toppade med lite rostade pumpakärnor.
Efteråt gjorde jag en omgång blåbärsglass. Mumma!
Sömn 03-10
Träning 2/5
Kost 2/5

20140320-001640.jpg

Kommentera

