I Norrköping

Åkte tåg från Sthlm till Norrköping imorse. Drack min smoothie åt ett kokt ägg och lite chiapudding.
Vid lunch promenerade jag till affären och handlade avocado och mandlar. Åt det plus ett kokt ägg, och resten av chiapuddingen till lunch.
Middag ute idag på ett italienskt ställe. Förrätt var en plocktallrik med skinka, oliver, soltorkade tomater och lite annat smått och gott. Jag tog biff till varmrätt. Alltså olika nötkött med olika såser till. Gott, men för det priset hade jag hoppats på lite mer. Skippade någon efterrätt. Åt ett äpple med mandelsmör när jag kom tillbaka till hotellet istället 🙂
Sömn 01-07 (vaknade massor av gånger under natten i panik för jag trodde jag försovit mej)
Träning 2/5
Kost 3/5

20140323-000321.jpg

Kommentera

