Kursdag

Idag har jag varit på kurs hela dagen. Fick skjuts av E-L in, och hon skulle in tidigare än jag så jag gick en morgonpromenad i det fina vädret. Härlig start på dagen.
Drack smoothie och kaffedrink när jag kom tillbaka, innan kursen drog igång.
Till lunch hade jag planerat äta i lunchrestaurangen, då jag läst på menyn att det skulle vara pasta bolognese idag. Skippa pastan och en härlig sallad till så skulle jag vara hemma liksom. Besvikelsen när det var lasagne istället… Det fanns bra med sallad, så det fick bli massa olika sallader och några ägghalvor. Det gick ju det också.
Var riktigt sugen/hungrig på eftermiddagen men hade ingenting att fika. Fick nöja mej med en kopp te. När jag kom hem åt jag våfflor som var kvar sedan igår. Dessa åt jag med kanelsmör och banan. Åt ett fröknäcke med smör, ost och tomat efteråt.
E-L kom hit och vi körde ett grymt pass tillsammans. Nu är hon ledig hela april, så vi har gjort en träningspakt. Kommer blir hur grymt som helst!
När jag kom in gjorde jag en proteindrink med kakao, hampaprotein, ägg, banan, kokosmjölk, kokosvatten och lite chiapudding som jag hittade i kylen. Gott, och grym återhämtning efter träningen.
Sömn 23:30-06:50
Träning 5/5 (Tack C för din fråga i lördags, den gav mej styrka att kämpa mer)
Kost 3/5

20140326-215618.jpg

Kommentera

