Feberfri

När jag vaknade imorse hade jag fortfarande feber och huvudvärk. Vilade ett tag till och när jag vaknade framåt 12 tiden vaknade igen mådde jag lite bättre. Det kändes som febern höll på att släppa och huvudvärken med den. Fy sjutton för feber alltså.
Idag har jag ätit chiapudding, apelsin, druckit te och massa vatten.
Till middag blev det torskgryta med blomkålsris. Och till efterrätt kaffe från Åre kafferosteri samt en kokostopp bakad med banan och kakao. Mums!
Nu blir det till att fortsätta kurera mej, och hoppas hostan ger med sej snart också.
Hoppas att vädret håller i sej och att jag kan ta mej ut på en liten promenad imorgon.
Det är nästan bra att få vara sjuk ibland, så man kan uppskatta hur skönt det är att vara frisk.

20140404-235218.jpg

Kommentera

