Dag 2 i Umeå

Frukost idag blev chiagröt med äpple och kanel samt ett kokt ägg på fröknäcke och te.
Var ner på stan en sväng och handlade till middagen. Shoppade även en bar som jag fikade tillsammans med ett äpple till lunch.
Lagade köttfärssås till middag, lite utmaning då jag ju inte är hemma i mitt kök och har alla mina verktyg och kryddor. Men den smakade gott till slut i alla fall. Åt den med kokt broccoli och ett kokt ägg.
På kvällen delade jag och kusin på en apelsin och en bar, plus varsin kopp te.

20140411-000612.jpg

Kommentera

