Latlördag

Idag har jag inte gjort många knop, planterade om mina paprikaplantor som jag fått av min snälla granne. Det ska bli så roligt i sommar när jag förhoppningsvis får skörda mina egna ekologiska grönsaker.
Frukost idag blev raw banan och hallonkräm toppad med pumpakärnor, kokoschips, torkade gojibär och bipollen. Recept finns här.
Till lunch gjorde jag en grön smoothie med bland annat selleri och spenat samt ett microbröd till det.
Middag blev kyckling från igår med avocadosallad och sötpotatischips. Såå gott.
Till efterrätt gjorde jag min egna variant på dessa. Hade inte choklad hemma så jag smälte kakaosmör och blandade med kakao och vaniljpulver. Blev en väldigt stark chokladsmak, men gott!

20140412-222449.jpg

Kommentera

