Hundvakt

Frukost idag blev två kokos/mandelvåfflor med vispad kokosgrädde och färska ekologiska jordgubbar från Spanien. Inte lika goda som våra egna, men de gav en härlig försmak på sommaren.
Till det drack jag en grön smoothie med spenat, apelsin, selleri, gurka, citron, apelsin och kokosvatten.
Hrappur kom idag och stannar till onsdag. Vi tog oss ut på en lagom promenad, tror det blev 5km. Vi stannade dessutom och lekte lite agility på en lägda där det låg lite stockar. Så jag fick även upp pulsen en sväng.
Till middag lagade jag lax i ugn med blomkålsmos och sparris. Hade även kvar lite avocadosallad från igår som jag hade till.
Repade sedan med bandet och när jag kom hem gjorde jag iordning hallon och lakritsefterrätten som jag åt medan jag kollade på Mästarnas Mästare. Bra dag, och morgondagen kommer bli snäppet bättre!

20140413-233049.jpg

Kommentera

