Promenader

Hade mindre god sömn idag, det är nog fullmånen som spökar.
När jag väl fått min sömn blev det morgonpromenad, vanliga rundan. Sedan smoothie och kaffedrink. Idag smaksatte jag kaffedrinken med kardemumma. Gott med lite variation.
Till lunch åt jag ett kokt ägg blandat med en bit hackad rödlök, majonnäs och dill.
Till middag lagade jag älgskavsgryta med lingon och kantareller. Till det blomkålsmos och gurka. Kom på att jag vill plocka enbär att ha i grytor. Har ingen aning när bären kommer, men det borde vara på hösten som alla andra bär? Någon som vet?
Jag och Hrappur gick sedan på en kvällspromenad i solen. Det blev nog strax över 5 km. Vi gick även en sväng längs med vattnet då det är rätt årstid för det just nu. Satte mej på en brygga ett tag i kvällssolen och njöt. En superhärlig stund!
När vi kom in kokade jag en kopp te och gjorde i ordning samma kvällsfika som igår. Gott!
Imorgon ska jag på behandling hos Lena. Ska bli spännande att känna eventuella resultat. Förväntar mej dock inga stordåd då det krävs ett antal behandlingar för att komma på rätsida med allt. Vi får se imorgon helt enkelt.
Sömn 01-06, 07:30-10
Träning 5/5
Kost 5/5

20140415-222542.jpg

Kommentera

