Ännu en solig dag

Började dagen med morgonpromenad. På vägen hem köpte jag bananer och jordgubbar. Ställde i ordning bananpannkakor till frukost som jag åt mes färska jordgubbar och kokosmjölk. Till det den dagliga smoothien.
Promenerade ner på stranden och hängde där i ett par timmar. Blev en sen lunch/tidig middag på restaurang. En grillbuffe med nöt, svin, kyckling och lamm. Till efterrätt grillad ananas med kanel. Gudomlig kombination. Måste provas hemma i sommar!
Kom hem och vilade ett tag. Drog sen iväg på en springtur. 2,5 km blev det idag. En bra mjukstart.
När jag kom hem fikade jag en chiapudding med äpple och kanel toppad med mandel. En skiva färsk kokosnöt, några jordgubbar och chokladbitar.
Hittade en raw, 80%, ekologisk choklad idag när jag handlade frukost så den fick följa med hem. Den innehöll dessutom inget lecitin och var sötad med lucuma, vanilj och kokossocker. En fullpoängare med andra ord!
Höll mej från vinet idag.

20140428-235008.jpg

Kommentera

