Hemmagjord gazpacho

Fotleden kändes inte riktigt hundra imorse, så jag följde bara med en liten sväng på morgonpromenaden.
Till frukost åt jag samma som igår, avocado och bananyoghurt men idag toppade jag med jordgubbar. Till det smoothie, fröknäcke med ost och grönt samt kaffe.
Ner på stranden, en apelsin fick bli lunch, den räckte bra då jag ju ätit en stadig och ganska sen frukost.
I morse var vi på grönsaksaffären, de hade fått in paprika så jag passade på att köpa det och tomater samt tomatjuice så jag kunde laga gazpacho. Ojoj säger jag bara. Vad gott det blev!
Vi hade lite rester kvar av kalkonen från igår som fick bli varmrätt.
Kvällsfika blev nötter, choklad och ett glas rött.
Ingen träning idag heller, får hoppas fotleden känns bättre imorgon.

20140502-230306.jpg

Kommentera

