Detox dag 3

Kände mej fantastiskt opepp på morgonpromenaden i morse, men med F&F’s dagsfärska pod blev den lite trevligare i alla fall.
Gjorde smoothie och drack vid 11. Idag blev den inte alls lika god som igår, trots att jag hade exakt samma grejer och mängd. Tror att det inte var någon skillnad egentligen, bara huvudet som fått för sej nåt. Åt en sked kokosolja och drack en kopp grönt te.
Framåt 3-tiden drack jag en till kopp te, men denna gång lakrits/kanel. Plus en sked kokosolja.
Middag idag blev ju lite speciellt eftersom vi hade besök. Min kusin, hans sambo och deras dotter Vera är här. Därmed ville jag inte äta min tråkiga middag, utan jag ville äta med dem. Så till förrätt gjorde jag ångkokt sparris med brynt vispat smör. Varmrätt blev grillad kyckling (som fick köras klart i ugnen pga för liten mängd kol i grillen) ugnsrostade grönsaker, sallad och tomatsalsa. Grymt god kyckling! Till efterrätt hade jag gjort en vattenmelontårta (mer om den i ett separat inlägg).
Blev ingen promenad innan middagen idag.
Har inte bestämt om jag ska fortsätta med detox imorgon eller inte. Får se hur jag känner när jag vaknar imorgon.
Nattinatt

20140515-233438.jpg

Kommentera

