Vanlig igen

Nope, blev ingen fortsättning på detox idag inte. Ska se till att planera bättre nästa gång.
Gjorde bananpannkakor till frukost som jag åt med vattenmelon och kokosgrädde. Inte den bästa första måltiden efter detox märkte jag då jag mådde lite lätt illa efteråt. Kroppen var inte beredd på så mycket fruktsocker på en och samma gång.
Till lunch blev det rester från igår, kyckling, kokt broccoli och ett stekt ägg.
Middag blev kyckling, babaganoush, tomatsalsa, paprika, haricoverts, broccoli och avocado.
Till efterrätt åt jag min hallon och lakritsdröm.
Tog en promenad på kvällen och pratade med en vän. Sånt man borde göra oftare. Tror det blev 4km.

20140517-014058.jpg

Kommentera

