Fösta sommardagen

Till frukost idag gjorde jag banan och avocadoyoghurt, som jag toppade med hallon, pumpafrön och chiafrön.
Jag lagade en härlig grönsakssoppa till lunch. Sparris, broccoli och spenat var det i den. Den fick bli både lunch och middag idag. Tillsammans med några härliga fröknäcken med smör ost och grönsaker. Det är dags att lägga av med osten ett tag framöver. Skönt med måndag imorgon så kan jag dra ett streck för osten… Haha.
Sprang 1 km och gjorde 10 backintervaller. Precis samma pass som jag gjorde med Hanna i måndags, fast idag var jag själv. Pushade mej hårt, men hade glömt att ta på mej pulsklockan. blir ju skojigare med den. Provade i alla fall mina nya solglasögon och de fick mer än godkänt! De satt helt stilla trots mina löpsteg.
Avslutade helgen med lite bärglass kan inte tänka mej ett bättre avslut på helgen faktiskt.
Har druckit lite dåligt med vatten idag, hoppas det inte blir huvudvärk imorgon…

20140518-232235.jpg

Kommentera

