Simma

Ännu en grym dag har flugit förbi.
Det hade regnat under natten så när jag gick ut på min morgonpromenad var luften sådär krispig och fräsch ni vet? Tog och skruvade upp tempot, ville kolla om jag klarade gå rundan (2,5km) på under 25 minuter. 24:48 stannade klockan på, grymt!
Frukost idag blev exakt samma som igår: blåbärssmoothie, två kokta ägg med smör, salt och peppar på samt en kopp te med kokosolja.
Åkte in till stan för att uträtta lite ärenden, så åkte jag på badhuset och simmade. 1,6 km blev det totalt, men jag fuskar alldeles för mycket med benen. Borde kanske investera i ett par simfötter för att öva upp rätt muskulatur. Eller så lär jag mej komma över tröskeln med mjölksyra.
Fikade en chiapudding och några stavar selleri efteråt.
Åkte till farmor och jag hade med mej köttfärssås som jag åt till middag. Tillsammans med kokt blomkål, tomater och avocado.
Hoppas det blir morgonpromenad imorgon med, vi har en del att stå i jag och farmor imorgon förmiddag innan jag åker igen. Så vi får se.

20140520-213043.jpg

Kommentera

