Behandling

Ännu en finfin dag!
Vaknade otroligt tidigt imorse (05:15 tror jag). Låg och vände och vred på mej bra länge innan jag beslutade mej för att ställa ett larm så jag inte skulle sova för länge. Klev upp strax efter sju och vid halv åtta var jag ute på morgonpromenad. Dimman låg tät när jag började promenaden, men allt eftersom lättade den. Härlig upplevelse.
Kom in och åt frukost, två kokta ägg med smör, peppar och örtsalt, blåbärssmoothie och en kopp te med kokosolja.
Hjälpte farmor att baka bröd, sen åkte vi ner på byn och uträttade några ärenden. Hem igen och äta lunch. Köttfärssås (igen) med stekt zucchini, avocado och tomat.
Åkte in till stan för en behandling på Turkos av underbara Gabriela. Eller till en början var hon inte så underbar… Mer om det i ett kommande inlägg.
På Gabrielas inrådan gick jag en promenad direkt efter behandlingen. Gick en sväng ner mot badhusparken, satte mej och fikade några bitar selleri och vaniljchiapudding.
Åkte på Granngården och shoppade loss. Ska bli så kul att plantera och odla i sommar! Snacka bra träning förresten när jag lassade alla jordsäckar i bilen. Puh! Var ordentligt svettig efteråt. Älskar vardagsträning!
Kom hem och åt det sista av köttfärssåsen. Har alltså ätit den i tre dagar i streck utan att bli less. Så god var den. Till den hade jag en grönsallad med vinägrett, stekt purjo och zucchini och kokt broccoli.
Lasta ur bilen (mer träning).
Kvällsfika blev chiapudding som var kvar från tidigare idag, lite äpple, kanel, mandelsmör och hackad mandel. MUMS!
Ingen schemalagd träning men bra med övrig rörelse.

20140521-230520.jpg
Dimman lättar i Ragundadalen

Kommentera

