Helgen

Igår åt jag banan och avocadoyoghurt till frukost, och ett fröknäcke med avocado på till efterrätt.
Lunch blev en bit chorizo och lite grönsaksrester jag hade liggande i kylen.
Till middag grillade vi hos grannen, jag hade med mej grönsaksspett med chorizo på och hade gjort en sallad jag åt till. Till efterrätt hade jag tänkt grilla en banan, men den brann upp medan vi åt, så jag fikade lite kokosgrädde med äpple och kanel när jag kom hem istället.
Imorse blev det stekt ägg, chorizo, stekt lök och stekt tomat till frukost. Oj vad mätt jag blev, behövde inte äta någon lunch.
Till middag blev det kycklingsallad. Fikade en cashewbrownie till efterrätt.
Varken promenader eller träning på schemat i helgen. Jag har jobbat ute med mina pallkragar, så jag har inte legat på latsidan i alla fall. Men ska bli skönt med lite träning till veckan.

20140526-014648.jpg

Kommentera

