Intensiv dag

Dagen började tidigt, till frukost gjorde jag blåbärssmoothie och åt två kokta ägg med smör till det. Drack en kopp kaffe i bilen på väg till föreläsningen.
Efter föreläsningen uträttade jag lite ärenden på stan, åkte till badhuset och simmade. Innan fikade jag en chiapudding och en halv avocado.
Simmade 2,2km. Rätt nöjd, men det börjar bli tråkigt att bara simma fram och tillbaka i bassängen. Skulle behöva ett träningsprogram och lite redskap. Då tror jag det skulle bli lite roligare att simma.
Till middag blev det medhavt kycklingsallad som var kvar sedan igår.
När jag kom hem gick jag ut och jobbade med trädgårn. När jag kom in var jag hungrig och fikade ett fröknäcke med grönsaker, ett äpple och en kopp te. Nu är jag sådär härligt trött. God natt!

20140527-011613.jpg

Kommentera

