Klippa gräs

Till frukost imorse blev det chiapudding med äpple, kanel och kokos. Åt ett fröknäcke med smör och kokt ägg plus en kopp te till.
Till lunch gjorde jag paleopytt (morötter, lök och chorizo) med stekt ägg och kokt rödbeta. Äntligen har jag hittat en korv jag kan äta med gott samvete och dessutom få tag på mitt lokala ICA. Toppen!
Tog och drog igång handjagaren efter denna stadiga lunch. Klippte i två timmar med den. Drog den upp och ner för släntar och runt buskar och träd. Var riktigt slut efter det ”träningspasset”.
Gick in och gjorde i ordning middag. Tinade en bit pulled beef ur frysen, det åt jag med lite gratinerade rödbetor med fetaost och lite grönsaksrester från gårdagen som jag piffade till med lite vitkål och purjo.
Ut igen och klippa gräs (fast denna gång tog jag åkgräsklipparen)
När jag kom in igen gjorde jag glass med hallon och blåbär till kvällsfika.

20140528-234758.jpg

Kommentera

