Sommar igen

Idag kom sommaren tillbaka. Äntligen!
Var pepp på morgonpromenad men sen kände jag hur hungrig jag var och bestämde mej för att ta frukost istället. Idag blev det bara smoothie, men jag åt den toppad med kokos, chiafrön och kakaonibs.
Till lunch blev det kaffe och en tallrik med kokosmjölk, äpple och kanel.
Eva-Lena kom och vi körde ett helt sjukt jobbigt pass. Sprang 3,5 km allt som allt blandat med 6 olika styrkeövningar som vi körde i intervaller. Trodde verkligen att jag inte skulle orka hela vägen, men det gjorde jag! Grymt.
Till middag blev det tacogratäng med vitlök och citronfräst broccoli, purjo och paprika.
Till efterrätt blev det en tallrik kokosmjölk, äpple och kanel. Till det en kopp pepparmyntste.
Rostade lite mandlar som kvällssnacks.

20140529-215341.jpg

Kommentera

