Hos farmor

Till frukost idag blev det banan och avocadoyoghurt smaksatt med kakao, vilken jag toppade med kiwi, kokoschips, gojibär och bipollen.
Till fika blev det en kaffe och en Raw Bite.
Väl framme i Hammarstrand åt jag en liten portion av gårdagens soppa som jag hade med.
Sedan började vi röja här på gårn, flera träd har avverkats och det fanns gott om grenar och kvistar som skulle samlas ihop. Pju! Funktionell träning minst sagt. Såg till att lyfta kanska mycket åt gången samt kasta stockar långt för att få lite extra träning på köpet. När vi var klara blev det dags för middag.
Idag åt vi av den fina fisken jag fått av grannen. Kanadaröding med kokt broccoli, räkor, sallad och en supersmarrig variant på pesto jag måste ge er receptet på.
Till efterrätt blev det en kopp mintte och en cashewboll.

20140601-000144.jpg

Kommentera

