Aprikoser

Hej!
Imorse åt jag så fantastisk god frukost. Hade hittat ekologiska aprikoser på min hälsokostaffär som fick följa med hem. Dessa avnjöt jag med hallon och vaniljchiapudding. Vilken kanonstart på dagen.
Krattade och drog löv i 1,5 timmar det blev dagens träning.
Till lunch blev det en omelett med tomat och champinjoner.
Till middag blev det chorizo, stekt ägg, kokt broccoli och surkål.
Åt den sista aprikosen till kvällsfika med vispad kokosgrädde och hallon. Mums! Tänk drömmen att ha ett eget aprikosträd. (och avocadoträd, citronträd, olivträd.. listan kan göras lång)
Nu är jag riktigt pepp på en ny vecka, har gjort en träningsplanering som jag hoppas kommer hålla.

20140602-002003.jpg

2 thoughts on “Aprikoser

Kommentera

