Långpromenad

Imorse lånade jag med mej grannens hund på morgonpromenaden. Hon fick ibland lockas med pinnar och dylikt för ibland får hon för sej att hon inte vill följa med längre. Men denna gången hängde hon med hela vägen. Vi gick samma runda som igår.
Gjorde frukost i form av blåbärssmoothie som jag hade en bit banan och en halv avocado i för att få den mer som en yoghurt. Åt den från en djuptallrik toppad med pumpakärnor, gojibär och bi-pollen.
Lunch idag blev en kanelomelett med banan och kokosgrädde. Till det en islatte.
Jag hade en bit grillad kyckling kvar sedan igår, så jag gjorde en superhärlig kycklingsallad till middag idag.
Gick en kvällspromenad, min Runkeeper ballade ur, men jag tror det blev kring en mil. Fikade några skivor päron och cashewsmör när jag kom hem.
Nu är det bäst jag går och lägger mej för det blir morgonträning med Eva-Lena imorgon!
20140603-230914.jpg

Kommentera

