Önskelista

Jag fyller ju snart år (sista juni). På senaste har jag hittat en hel hög med ”bra att ha grejer” så jag tänkte därför dela med mej av dessa tips.

1. Klean Kanteen Pint cup
Ett otroligt stilrent och skönt ”glas” i rostfritt stål

2. Måttsats
En måttsats i rostfritt stål i fyra delar med ett decilitermått, en matsked, tesked och kryddmått.

3. Glassformar
Glassformar i rostfritt stål så man kan göra egna goda glassar att ha i frysen i sommar!

4. Iskubform
En iskubform i rostfritt stål. Skulle egentligen vilja ha typ 10 av dessa så jag kunde ha alla mina olika buljonger i dem.

20140604-112246.jpg

Det är ju en önskelista, så här kommer lite önskningar av det lite dyrare slaget.

En våtdräkt
En våtdräkt så jag kan börja träningssimma nere i älven här hemma

Ett par solglasögon i trä
Dessa supersnygga solglasögon i trä, så jag kunde slippa mina egna i plast. Men de kostar skjortan…

Jawbone wristband
Ett armband som hjälper en logga allt man gör, träning, sömn, mat, vardagsmotion m.m. Skulle vara jättekul att se!

Simredskap 1, 2, 3, 4
Lite olika simredskap så jag kan utveckla min simteknik.

20140607-212303.jpg

Kommentera

