Väntetid

Alltså ja, det känns som jag befinner mej i något slags tomrum. Jag väntar på att Paleo training challenge ska börja, vilket den gör på måndag. Tills dess verkar det som att jag tagit paus.
Ingen morgonpromenad idag.
Frukost blev banan och avocadoyoghurt.
Lunch idag blev ett microbröd med smör, ost och paprika. Ost tillhör ju inte min kost i vanliga fall, som sagt känns det som jag tar mina tillfällen nu innan challenge börjar.
Middag blev rester från igår, kyckling, salsa och lite olika sallader plus kokt blomkål och broccoli. Till efterrätt blev det pajen från igår. Gjorde en omgång banan och chokladglass jag åt på kvällen.
Inte så klockren dag kost eller motionsmässigt. Bättring imorgon!

20140608-021617.jpg

Kommentera

