Sista dagen

Jaohopp, sista dagen innan challenge. Haha, det låter ju nästan som ett straff, men så är det ju absolut inte!
Ingen morgonpromenad idag.
Till frukost gjorde jag ett microbröd, åt med smör ost och paprika. Drack en stor kopp kaffe till det och åt en bit mango.
Kylen gapade tom när det blev dags för lunch, så jag hackade ett äpple, blandade kokosmjölk med kanel och riven kokos och åt det som ”lunch”.
Cyklade ca 6km, hade hunden så det gick inte superfort. Men det var så varmt, och jag var helt genomsvettig när vi kom hem.
Till middag grillade vi hamburgare. På den hade jag halloumi, grönsaker och min goda hamburgerdressing. Till det en god avocado och olivsallad samt kokt blomkål och broccoli. (Passade på att äta halloumi nu sista kvällen. Ost är ju något jag är liberal med i perioder men från och med imorgon är det alltså no, no.)
Gick en kvällsrunda med hunden, strax över 2km skulle jag gissa.
Fikade detta när jag kom hem.

20140609-012816.jpg

Kommentera

