Bra dag

Vilken fantastisk dag jag har haft idag!
Började med en morgonpromenad och jag verkligen uppskattade den! Jag såg en massa fina fjärilar, en ovanlig blomma och fjällen såg ovanligt stora och ståtliga ut. Helt fantastiskt med andra ord.
När jag kom hem gjorde jag smoothie och sedan kokade jag en kopp te som jag drack med en sked kokosolja. Bonden som arrenderar våra marker kom in på en kaffe. Så himla häftigt att höra om hur allting fungerar! Blev så glad när han tog sej tid att komma in på fika och snickesnack mitt under brinnande vårbruk.
Lunch idag blev precis samma som igår, stekt ägg, surkål med majonnäs och aktiverade pumpakärnor.
Fikade en sked kokosolja och ett halvt skalat äpple då jag hade lite att fixa med innan vi kunde sätta igång med maten.
Till middag blev det grillad entrecote, till den hade jag gjort en tomatsalsa, timjansrostade rotsaker, grillad lök och lite gröna blad. Fantastiskt gott kött! Ekologiskt och närproducerat här från grannbyn!
Körde första passet ur challenge ikväll. Det var jobbigt, sjukt jobbigt. Men jag tyckte inte att jag pushade mej så hårt som jag kunnat göra. Hade varit grett med en träningskompis idag.
Fikade ingen återhämtning efter träningen, åt en riktigt stor portion till middag så jag var inte hungrig helt enkelt.

20140611-004913.jpg

2 thoughts on “Bra dag

Kommentera

