Växthus, check!

Äntligen blev vi klara med det där växthuset som skulle ta en dag, men tog tre. Vi tar dagen från början:
Tog en morgonpromenad, drack smoothie och te med kokosolja. Smoothien förberedde jag igår, då jag ju trodde att jag inte skulle äta frukost hemma igår.
Ut och pyssla med växthuset. In och äta lunch. Idag blev det en sallad med räkor, ägg, avocado, gurka, rödlök och lite gröna blad. Toppade med min goda majonnäs. Till efterrätt blev det kaffe och en halv mosad banan med kokosflingor, kakao och kokosmjölk.
Till middag idag blev det en omelett fylld med kötthår (pulled beef). Till det, kokt broccoli och lite gurka och tomat.
Så blev äntligen växthuset klart och nu är jag alltså hos farmor. I bilen på vägen hit fikade jag pumpakärnor. Gott att ha något att tugga på i bilen tycker jag.

20140613-005759.jpg

One thought on “Växthus, check!

Kommentera

