Studentfirande

Dagen började tidigt. Ingen morgonpromenad idag tyvärr. Drack i alla fall mitt morgonvatten och satte mej i bilen. Drack smoothie och te med kokosolja i bilen.
Mötte upp kusin på utspringet, sedan var det två timmars hål innan det var dags för studentmottagning, så jag tog tillfället i akt och for på badhuset som bara låg 200m från skolan.
Simmade utomhus för första gången. I en 50-metersbassäng (även det första gången). Det var kul, men jobbigt långt. Simmade 2km totalt.
Lunch blev idag rökt öring och grönsaker. Hade med mej en rökt öring så jag kunde vara säker på att det skulle finnas nåt jag kunde äta. Den blev uppskattad på buffébordet.
Till middag hade jag med en kycklingsallad.
Fikade pumpakärnor och en kopp pepparmyntste i bilen på väg hem.
Trist att det inte blev någon morgonpromenad idag. Hade hoppats på att komma ut varje morgon undr challenge, men det sprack idag. Skönt att jag kom iväg och simmade i alla fall!

20140613-223443.jpg

Kommentera

