Hemma igen

Dagen började med en morgonpromenad hos farmor. Tog den vanliga rundan som jag har där, tror den är strax under 3km. När jag kom in drack jag smoothie och en kopp te med kokosolja. Kändes tråkigt att äta det till frukost på en helgdag. Får lyxa till det imorgon istället…
Till lunch blev det grillad kyckling och sallad.
När jag kom hem var jag ordentligt hungrig, tinade några räkor på en tallrik över ett vattenbad, kokade ägg, broccoli/blomkål, stekte champinjoner och blandade majonnäs. Detta resulterade alltså i en räksallad. Gott!
Äntligen kunde jag träna hemma igen. Joggade 1 km som uppvärmning, sedan körde jag ett pass ur Annikas bok. Kanske inte var så färdig som jag vill vara när passet var slut. Men samtidigt var jag bara glad att det blev någon träning idag.
Vispade kokosgrädde, blandade med kokosflingor och vaniljpulver. Till det hade jag färsk ekologisk ananas. Hur gott är inte det? Grymt!

20140615-014907.jpg

Kommentera

