Simning

Underställ på idag på morgonpromenaden med. Tog med mej grannens hund och Hrappur med ut. Vi gick en sväng i skogen, dock inte lika vindskyddande skog som jag gick igår till exempel. Men det gick bra.
Gjorde blåbärssmoothie när jag kom hem. Åt en sked kokosolja efteråt.
Lunch idag blev ett fröknäcke med mosad avocado, kokt ägg, paprika, gurka och tomat. Till det en kopp kaffe.
Hade ärenden i stan idag, så passade på att simma. Storsjöbadet hade öppnat sin utomhusbana och inspirerad av förra veckans pass hoppade jag i utomhuspoolen. Inte en människa i hela poolen. Jag höll riktigt högt tempo idag, kul! Det blev 1,5km på 38:40. Det känns bra, men jag har ju ingen annan referens än mej själv.
Hem och lagade köttfärssås till middag, till det hade jag zucchinipasta, gurka och ruccola. Tog en skål med lite nötter, kokoschips, torkad mango och gojibär som jag mumsade på framför matchen Spanien-Chile.
Nu: Orange Is The New Black ända tills ögonen inte orkar mer.
Natti

20140619-001921.jpg

Kommentera

