Grym träning

Morgonpromenad blev en vända upp i skogen.
Blåbärssmoothie toppad med kokoschips och gojibär ur min nya mugg som jag beställt här (den uppmärksamme ser att det är samma mugg som fanns på min önskelista. Tog det säkra före det osäkra och köpte den till mej själv!)
Middag blev köttfärssås i ett vitkålsblad som jag gjorde till en wrap.
Eva-Lena och Lotta kom hit och tränade. Grymt pass idag… Först sprang vi 1km uppvärmning, sedan körde vi en 25 minuter långt träningspass ur Annika Sjöös bok. Så avslutade vi med att springa ett gäng intervaller.
Middag blev köttfärssås med massa goda grönsaker till.
Fikade nötter ikväll, för mycket för att jag ska vara nöjd. Gjorde även lite hallonglass medan jag kollade fotbollen. Förutom det, bra dag.

20140620-004205.jpg

One thought on “Grym träning

Kommentera

