Glad midsommar

Midsommarafton. Började dagen med en promenad med hundarna. Så gjorde jag smoothie och drack den.
Åkte till Mörsil och kollade på Mörsil triathlon. En årlig tävling som går av stapeln varje midsommar. Jag blev sjukt taggad, och nästa år tänker jag ställa upp solokvist och tävla i grenarna. Det är ganska korta sträckor, vet inte exakt men simningen tror jag är 400 m, och löpningen är inte mer än någon kilometer. Så i mål kommer man nog förr eller senare. Simningen och löpningen har jag ju börjat träna för, bara att fortsätta med det och lägga till lite cykling så är man i hamn.
Kom hem och fikade ett äpple, kokosmjölk och kanel samt kaffe.
Tränade, var inte jättemotiverad men det blev ett pass i alla fall.
Grillade med vänner på kvällen. Jag hade spett med grönsaker och chorizo. Samt ett foliepaket med kokta rödbetor och fetaost. Japp, jag unnade mej ekologisk fetaost så här mitt i challenge. Men höll mej borta från alkoholen i alla fall. 🙂

20140622-022211.jpg

Kommentera

