Omotiverad

Imorse när jag vaknade var jag less. Bland annat på vädret. Så jag ställde in morgonpromenaden och stekte bananpannkakor istället. Då borde dagen ha blivit bättre tycker jag. Men så blev det inte. Gick omkring och småsvettades och kände mej halvt bakis, trots nykterhet igår. Skum känsla.
Middag blev köttfärssås, zucchinipasta och sallad.
Hade även ett träningspass inbokat. Var inte sugen för fem öre. Men gjorde det ändå. Bra att det blev av men mindre bra att jag var så omotiverad att jag inte tog ut mej.
Hade gjort proteinbars tidigare idag, så jag åt en sån efter träningen. Gjorde även en milkshake på ananas, kokosmjölk, kokosvatten, pressad citron och färsk pepparmynta. Mums!

20140622-022246.jpg

2 thoughts on “Omotiverad

Kommentera

