I Gävle

Vaknade till spöregn, så jag ställde in morgonpromenaden idag också. Skönt med måndag imorgon, nystart liksom.
Gjorde en banan och hallonyoghurt som jag toppade med kokoschips och kakaonibs till frukost.
Både lunch och middag blev i bilen på väg ner till Gävle. Lunch blev en chiapudding, en proteinbar och lite torkat kött.
Middag blev en bit kycklingpaj med gurka, sallad och kokt broccoli.
Väl framme i Gävle blev det te, ett fröknäcke med kokosolja och banan samt kokoschips och cashewnötter.
Hade egentligen ett backintervallpass inplanerat idag, men det hann jag inte med. Fixade massa saker inför resan. Brukar ju ha mina backintervallpass inplanerade på måndagar, så jag tänkte att jag skulle ta det redan idag i en backe som jag ”känner”. Men så blev det alltså inte. Vi får se om jag hittar någon lämplig backe i Sthlm då resan fortsätter dit imorgon.

20140622-225922.jpg

Kommentera

