På Gotland

Herre min je vilken dag jag haft. Började med en morgonpromenad i (skitiga) Stockholm. Gick dit jag var och sprang igår och tillbaka. Ca 3km skulle jag gissa.
Gjorde smoothie och drack den. Sedan packade jag mej i ordning och började min resa mot Gotland. För att göra en lång historia kort; jag missade båten fick bli ombokad till sena färjan ikväll istället. Skönt att det löste sej, men stressen innan var inte att leka med.
Fikade en chiapudding och en proteinbar på pendeln tillbaka från Nynäshamn.
Fikade en näve nötter och lite torkat kött när jag kom tillbaka till lägenheten.
En bra sak med att det blev sena färjan var att jag fick tid att träna.
Joggade 1,7km och körde sedan lite tabataintervaller med olika övningar. Ledsnade lite på slutet, gjorde inte så många övningar jag tänkt från början.
Middag idag blev köttfärspaj, lite gröna blad, tomat och avocado.
Var så stressad när jag skulle äta, det var inte kul! Ändå var jag i god tid, absolut inget att stressa över men det var så svårt att koppla bort.
Så skönt när jag väl satt på färjan och hade ”klarat” det.
Inget ont som inte har nåt gott med sej, träffade min gamla klasskompis på båtbussen och vi fick tiden att gå fortare än vanligt.
Fikade en näve nötter på båten.
Nu är jag hos Johan och imorgon bär det vidare mot Fårösund och återträff.

20140625-014313.jpg

3 thoughts on “På Gotland

  1. Läser efter tips från mina träningstajts…
    Vilka nötter äter du? Jag läser en del Paleo och annat och nötter är ju en hel vetenskap! Kör själv blandat. Men oftast mandlar till mellis.

    Hoppas på bra läsning här! Men…känn ingen press:)
    // Anna

    • Välkommen hit!
      Jag äter blandade nötter, cashew, mandel och paranöt är min favorit. Jag aktiverar gärna nötterna innan jag äter dem, då det blir lättare för kroppen att ta upp alla nyttigheter då. Googla på blötlägg nötter och under vårt tak om du är nyfiken.
      Hehe, närå känner ingen press 😝 Hoppas vi hörs snart igen. 😊

Kommentera

