Födelsedag

Har haft fullt upp med födelsedagsfirande så ni får hålla ut lite längre med det utlovade inlägget om Gotska Sandön, det kommer förhoppningsvis imorgon.
Idag fyllde jag 26 år. Åkt tåg från Stockholm-Östersund idag. Hade med mej smoothie, proteinbar, banan, chiapudding, nötter och frön som jag åt på vägen upp.
När jag kom hem fikade jag torkat kött och en nektarin.
När jag kom hem blev det födelsedagsmiddag med en bit grillad älgfilé, timjansrostade grönsaker, persiljesmör, halloumi och grillad paprika. Till det rött ekologiskt vin.
Till efterrätt blev det en paleo mintchokladkaka med vispad kokosgrädde och hallon.
Enda träningen idag blev en rask promenad i spöregnet med min packning på väg till bilen (ca 1,5 km).
Nöjd nybliven 26-åring.
Bild 4

2 thoughts on “Födelsedag

Kommentera

