Måndag igen

Brukar vara superpepp på måndagar men idag vaknade jag opepp på det mesta.
Ingen morgonpromenad, stekte bananpannkakor till frukost, det gjorde mej på lite bättre humör i alla fall.
Till middag blev det en jättegod soppa med kyckling och grönsaker. Till det hade jag ett fröknäcke med smör, ost och gurka. Provade baka en äggfri brownie, den blev inte så bra som den skulle kunnat bli. Får experimentera vidare..
Joggade backintervaller i alla fall. Sprang först ner till sjön så hunden fick sej ett dopp, sedan sprang jag vidare till ”min” backe och körde 10 ryck. Försökte rycka hela vägen hem, men så långt räckte inte pannbenet. Bra kämpat ändå, och härligt att jag tog mej ut.

20140709-023227.jpg

Kommentera

