En heldag i stan

I morse styrde vi bilen mot stan. Jag hade en hel del ärenden att uträtta eftersom det var länge sedan jag var i stan. Gjorde i ordning smoothie och en kaffedrink innan jag satte mej i bilen och drack dessa på vägen in.
Åkte först mot Storsjöbadet där jag tog mej en simtur i utomhusbassängen. Det blev 1,8km till slut men jag hade siktet inställt på 2km. Men det var så varmt och mycket folk att jag inte pallade hela vägen.
Fikade ett kokt ägg, en paleocrunch, en kaffe och en chokladchiapudding till lunch.
Åt några bitar vattenmelon, lite mandlar och drack en kombucha på eftermiddagen.
Det blev räkor till middag. Med majonnäs, sallad och lite vitlöksfräst broccoli. Till det blev det vitt ekologiskt vin.
Badade hemma i älven på kvällen, det var 19 grader vilket ändå är varmt för Indalsälven. Simmade fram och tillbaka till en liten ö och kom därmed upp i mina 2km idag som var ambitionen. Grymt!

20140711-100151.jpg

Kommentera

