En heldag på sjön

Vilken fantastiskt dag jag har haft. I goda vänners lag har jag varit ute på Storsjön hela dagen och fiskat. Solen har gassat och som varmast uppmätte vi 25,1 grader i ytvattnet mitt ute på Storsjön. Det är inte klokt.
Vi åt lunch i båten, jag hade med chiapudding, en fruktsallad lite nötter och VATTEN!
När det nalkades middag landade vi båten på en ö och tog ett sjukt efterlängtat dopp. Det var så fantastiskt skönt!
Grillade paprika och chorizo till middag. Till det hade jag majonnäs med tomatpurè och grillkrydda, min falska potatissallad och lite gröna blad.
Hade med mej en liten chokladkaka som jag köpte på hälsokosten i stan igår. Utan socker och lecitin. Tummen upp!

20140711-100239.jpg

Kommentera

