Trött

Vaknade tidigt (06:30) av att det var så varmt på rummet. Kunde inte somna så jag klev upp och satte mej på bron ett tag. Kände mej riktigt pepp och funderade om jag skulle dra ut på ett träningspass i morgonsolen. Bestämde mej för att försöka sova, och gick inte det så fick det bli träning. Somnade och när jag vaknade var jag inte alls lika pigg som innan.
Frukost på Verkön bestod av ett kokt ägg, fröknäcke (som jag hade med mej) med smör, ost och gurka. Lite pumpakärnor och en kopp kaffe. Samt massor av vatten.
Tog båten tillbaka och väl hemma somnade jag ett tag. Åt en chiapudding och nötter när jag vaknat. Gick sedan en sväng med hunden framåt eftermiddagen, det är väl det enda produktiva jag fått till under denna dag. (Eller ja, middagen gjorde jag ju faktiskt.)
Rökt öring från fisketuren i förrgår, foliepaket med kokt rödbeta, färska örter olivolja och fetaost. Till det grillad paprika, champinjoner och citron samt sallad från landet.
Till efterrätt blev det grillad ananas med kanel och kokosmjölksglass. Mums!
Hoppade i infrabastun på kvällen och satt i 30 minuter, for ner till älven och badade. Så härligt! 19,4 grader i vattnet.

20140713-002918.jpg

2 thoughts on “Trött

Kommentera

