Verkön

Började dagen med min blåbärssmoothie, fast idag mixad med en avocado så jag skulle kunna äta den med sked. Toppade den med skalade hampafrön, vattenmelon, persika, kokoschips och pumpakärnor. Till detta drack jag en paleoislatte. Älskar verkligen paleolatten, så svalkande god!
Til lunch blev det lite chorizo, ett stekt ägg, kokt broccoli och stekt lök.
Så blev det dags att ta båten ut till Verkön. Några kompisar skulle dit och jag hängde på. Middag blev grillbuffé (grillad kyckling, nötkött, tomatsallad, grönsallad, coleslaw och bearnaise). Okej middag ur paleoperspektiv, men inte optimal. Maten var i alla fall riktigt god. Det enda minuset var att de inte hade nåt ekologiskt vin. Jag blir dålig om jag dricker det, men det bestämde jag mej för att ta denna gången.
Sov alltså över på Verkön, så himla mysigt och lärde känna lite nytt folk så det var kul!

20140713-002843.jpg

Kommentera

